Automobilio apipavidalinimas: Ką reikia ir ko nereikia daryti?
Norėdami maksimaliai išnaudoti investicijas į savo prekės ženklą, turėsite suprasti, kaip geriausiai reprezentuoti savo įmonę naudojant kokybišką grafiką ir kaip netapti vietiniu nepatogumu.
Vidutiniškai mes, lietuviai, per metus prie vairo praleidžiame daugiau nei 11 200 minučių. Apie 82% žmonių važiuoja į darbą ir iš darbo naudodami vieną ar kitą transporto priemonę. Net ir neskaičiuojant procentų išvada tokia, kad mes praleidžiame didelę dalį gyvenimo keliaudami automobiliais ar pėsčiomis netoli jų.
Savaime suprantama, kad daugelis įmonių pasinaudoja mūsų keliavimo situacijomis ir transporto priemones naudoja kaip reklamą. Nuvažiavus į darbą ir iš jo, transporto priemonės priemonės reklamą gali pastebėti nuo 10 000 iki 30 000 asmenų. Pagalvok apie tai! Net jei Jūs įdėmiai neskaitote skelbimo ant sunkvežimio šono - giliai Jūsų pasąmonėje informacija yra užfiksuota ir analizuojama.
Dabar, prieš nuspręsdami ant savo sunkvežimio užklijuoti magnetinį lipduką ar apklijuoti savo įmonės mikroautobusą , atkreipkite dėmesį į šiuos veiksmus, kurių nereikia daryti.
1. Neperkraukite automobilio reklamos su pernelyg daug grafikos ir informacijos.
Pagalvokite, kokia yra svarbiausia jūsų informacija. Tai turėtų būti jūsų kontaktinė informacija, jūsų įmonės pavadinimas ir pagrindinės Jūsų teikiamos paslaugos ar siūlomi produktai. Tai nereiškia, kad reikia reikia kaip tekstinę informaciją pateikti visą paslaugų sarašą.
Nedarykite to. Neperkraukite automobilio reklamos.
Atminkite, kad Jūsų prekės ženklas yra ant Jūsų transporto priemonės, o ne stacionaraus objekto. Jūsų auditorija turi tik kelias sekundes sugerti informaciją. Pateikta informacija turi būti glausta ir aiški. Be to, būtinai sukurkite jūsų prekės ženklui tinkamą foną (naudokite įmonės logotipus, spalvas, šriftus ir t.t). Tai padės žiūrovams atpažinti jūsų prekės ženklą ir įmonę.
2. Nenaudokite sunkiai įskaitomo šrifto. Naudokite šriftą, kurį būtų galima perskaityti iš tolimo atstumo.
Bendradarbiaudami su paslaugas teikiančia reklamos įmone būtinai pasirinkite šriftą, kurį lengva perskaityti iš tolimo atstumo. Pirmasis jūsų pasirinkimas gali būti "Lobster" šriftas, tačiau jūsų potencialiems klientams bus daug lengviau skaityti paprastesnį šriftą, pavyzdžiui kaip "Calibri" ar "Arial".
Kitas dalykas, į kurį reikia atkreipti dėmesį, tai QR kodas. Kaip mes turėtume nuskaityti kodą? Jei turime programą, mes turėtume naudoti telefoną vairuodami, kad nuskaityti kodą. Tai gali sukelti avarinę situaciją.
3. Neklijuokite reklamos tik ant automobilio šonų. Nepamirškite, kad gale pateikta informacija irgi yra pastebima.
Jūsų transporto priemonė gali būti matoma iš priekio, iš šonų ir iš galo. Įsitikinkite, kad svarbią informaciją, tokią kaip jūsų telefono numeris ir svetainė, galima lengvai perskaityti iš transporto priemonės šonų bei galo.
Kita vertus, žinokite, kad ne visos transporto priemonės yra vienodos. Kurdami reklaminį dizainą įsitikinkite, kad kuriamas dizainas puikiai atsispindėtų ant automobilio, kurį planuojate apipavidalinti. Tam tikrų transporto priemonių dalių, pavyzdžiui, bamperių ar tam tikrų langų negalima apklijuoti reklama. Nepamirškite aptarti, kas įmanoma ir su dizainą kuriančia reklamos agentūra.
4. Nenaudokite prastos kokybės nuotraukų savo transporto priemonės apipavidalinime. Naudokite profesionalias fotografijas.
Atvirai kalbant, neryškus ar grūdėtas vaizdas įmonės transporto priemonės apipavidalinime atrodo neprofesionaliai. Juk norite, kad jūsų automobilio reklaminis dizainas atspindėtų Jūsų kokybišką prekę ar paslaugą. Jei ketinate tiek daug investuoti į visą reklamą ant automobilio, investuokite ir į aukštos kokybės nuotraukas!
5. Pateikite aiškią reklaminę žinutę. Neklaidinkite potencialių klientų.
Pvz., Komercinės statybos įmonei gali tekti naudoti logotipą, svetainės adresą ir telefono numerį. Tai nebūtinai reiškia, kad jūsų dizainas turi būti "nuobodus". Spalvoto gaubto ar per didelių matmenų paveikslėlių pridėjimas yra puikus būdas atskirti savo statybų verslą, išlikti profesionaliu ir būti ne per daug konservatyviam.
Galiausiai kalbant apie pranešimą, kurį bandote perteikti. Jei dirbate komercinėse darbo vietose, norite būti konservatyvus ir rimtas profesionalas, o ne koks nors mėgėjas pradedantysis. Iš tikrųjų, jei dirbate gyvenamuosiuose rajonuose, reklamoje turite pateikti draugišką personažą, kuris yra gan mielas ir įdomus. Vaizdas, kuriame žmonės jaukiai jaučiasi būdami kaimynystėje su savo vaikais.
Galiausiai atminkite, kad Jūs reklamuojate savo verslą.
Važinėkis visur su švariu automobiliu ir didžiuokis savo automobilio reklaminiu dizainu. Jūsų transporto priemonė atspindi jūsų verslo kryptį - tai, kaip jūs vairuojate ir prižiūrite, tai turės įtakos tam, kaip potencialūs klientai matys Jūsų įmonę. Dabar pasinaudokite judančiomis įmonės skelbimų lentomis ir reklamuokitės teisingai!
Jei skaitote šį blog'ą, jums gali kilti klausimas, ar mes galime padėti Jums apipavidalinant automobilį. Peržiūrėkite mūsų pateiktas apklijavimo kainas bei pasiskaitykite apie mus plačiau ir nuspręskite ar verta investuoti į reklamą ant automobilio.
Mes galime padėti jums sukurti reklaminį dizainą, pagal visus šiame blog'e aptartus patarimus. Jei jus domina darbas kartu, skambinkite telefonu +37065554906 arba atsiųskite mums užklausą, kad galėtume pasikalbėti, kaip tai atrodytų.